Testa följande för att lösa problemet:
Högtalaren slås inte på när den är ansluten till ett eluttag.
Kontrollera att högtalaren är ansluten till ett fungerande eluttag.
Kontrollera att du använder Bose-adaptern som följde med högtalaren eller en tillbehörsladdare från Bose.
Om du använder ett strömsprångsskydd, prova att ansluta den direkt i ett fungerande eluttag.
Gå till http://btu.bose.com/ för att se om produkten har den senaste inbyggda programvaran.
Om du inte lyckas med ovanstående steg kan du försöka att tillfälligt sätta högtalaren i "Ship mode" (leveransläge), vilket innebär att den interna processorn startas om. Sätt högtalaren i leveransläge genom att följa dessa steg:
Produkten är nu i leveransläge. Produkten är nu helt "avstängd" och frånslagen. Avsluta leveransläget, starta produkten och anslut den till eluttaget igen. Vi rekommenderar att du laddar högtalaren i minst en timme.
Obs! När du försätter produkten i leveransläge startar processorn om, men inställningar som språkval eller ihopparade Bluetooth- enheter raderas inte.