Testa följande steg för att lösa problemet:
Kontrollera att Bluetooth har aktiverats på enheten.
Se till att du väljer ”Bose Mini SoundLink” i din enhets ihopparningslista och att anslutningen bekräftas av din enhet
Bluetooth-enheten kanske inte befinner sig inom täckningsområdet. Prova med att flytta den närmare högtalaren
Stäng om möjligt av alla andra Bluetooth-enheter i närheten eller inaktivera deras Bluetooth-funktion
Kontrollera att din Bluetooth-enhet har stöd för A2DP-profilen (stereo-Bluetooth)
När du ansluter till en PC- eller Mac-dator måste du välja Bose® SoundLink® Mini-högtalaren som ljudutgångsenhet i enhetens meny för ljudinställningar. Du måste kanske spela upp ett ljudspår för att slutföra anslutningen (se enhetstillverkaren för detaljerade anvisningar)
Kontrollera om det finns några programuppdateringar för Bluetooth-enheten eller gå till owners.Bose.com och sök efter uppdateringar för Bose® SoundLink® Mini-högtalaren