Testa följande steg för att lösa problemet:
Det går inte att para ihop högtalaren med Bluetooth®-enheten
kontrollera att bluetooth är påslaget eller aktiverat på din enhet
Se till att du väljer ”Bose Color SoundLink” i din enhets ihopparningslista och att anslutningen bekräftas av din enhet
bluetooth-enheten kanske inte finns inom täckningsområdet. prova med att flytta den närmare högtalaren
stäng om möjligt av alla andra bluetooth-enheter i närheten eller inaktivera deras bluetooth-funktion
kontrollera att din bluetooth-enhet har stöd för a2dp-profilen (stereo-bluetooth)
När du ansluter till en PC- eller Mac-dator måste du välja Bose® SoundLink® Color-högtalaren som ljudutgångsenhet i enhetens meny för ljudinställningar. Du måste kanske spela upp ett ljudspår för att avsluta anslutningen (se enhetstillverkaren för detaljerade anvisningar)
Testa att återställa din högtalare. För ytterligare information se Återställa systemet till fabriksinställningarna
kontrollera om det finns några programuppdateringar för bluetooth-enheten eller gå till owners.bose.com och sök efter uppdateringar för bose® soundlink® color-högtalaren